- מה קורה אם אין את המוצר במלאי?
האתר של גג לחיות מתעדכן על בסיס יום יומי בהתאם למלאי הזמין ברשת, כך שברגע שמוצר מסויים אזל, הוא לא יהיה זמין לקנייה באתר.
לעיתים רחוקות העדכון אינו מסונכרן וקיים מחסור זמני במלאי שלא עודכן באתר.
במקרה זה, הלקוח לא יחוייב בגין המוצר שחסר ולאחר יצירת קשר טלפוני עם הלקוח הוא יוכל להחליט אם להמתין עד למועד חידוש המלאי או לחילופין לבטל את ההזמנה.
-
במידה והלקוח מעונין לשלם במזומן הוא צריך לקבל לכך אישור טלפוני על כך לאחר ביצוע ההזמנה באתר והתשלום יעשה בפועל לשליח בעת קבלת ההזמנה.
- לאיזה אזורים גג לחיותמבצעים משלוחים?
המשלוחים נעשים לכל מקום בארץ.
- האם מקבלים מתנה בכל קנייה?
כמובן, בכל רכישה הלקוח מקבל מתנה המתאימה לסוג חיית המחמד שברשותו.
- תוך כמה זמן אני אקבל את המוצר שהזמנתי?
גג לחיות תעשה כל מאמץ לשלוח את המוצר כבר ביום ביצוע ההזמנה.
במקרים שבהם כתובת המשלוח רחוקה מאזור המרכז ייתכן והמשלוח עד 3 ימים עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
הלקוח יעודכן לגבי זמן הגעת המשלוח עוד לפני חיוב כרטיס האשראי ויציאת המשלוח אליו.
- לא מצאתי מה שחיפשתי, מה לעשות?
במידה ולא מצאת את המוצר המבוקש באתר, ניתן ואף מומלץ לפנות בדוא"ל או בטלפון, אל שירות הלקוחות של גג לחיות.
במידה ויימצא כי יש בכל זאת המוצר קיים ונמצא בזמן גג לחיות תאפשר הזמנה טלפונית של המוצר ובהמשך אף תוסיף אותו אל האתר.
- האם ניתן לשלוח את המוצר לכתובת שונה מזו של המשלם?
אכן כן. אם הלקוח מעוניין לשלוח מוצר לכתובת שונה מזו של פרטי המשלם, כל שעליו לעשות הוא לעדכן בעת הרכישה בכתובת החלופית (שדה ייעודי בטופס ההזמנה) וגג לחיות תדאג לתאם את ההזמנה לכתובת החלופית.
- כיצד נשלח המוצר אלי?
כל המשלוחים נעשים באמצעות שליח ישירות אל בית הלקוח בהתאם לכתובת השילוח שצויין בהזמנה ובמסגרת ימי ההספקה שהובטחו טלפונית ללקוח.
- האם ניתן לאסוף את המוצר מאחד הסניפים?
בוודאי, יש רק לציין זאת בעת ביצוע ההזמנה.
- האם יש מינימום הזמנה?
לא, אך משלוח חינם לבית הלקוח מותנה בהזמנה מסכום מסויים ובהתאם לכתובת ההספקה.
כך לדוגמא, באזור המרכז המשלוח חינם בהזמנה מעל 100 ש"ח. במידה והלקוח יזמין בפחות מ 100 ש"ח הוא יחוייב בדמי משלוח בסך 20 ש"ח שיופיעו בחשבונית הקנייה.
- האם ניתן להחזיר את המוצרים או להחליף אותם?
בוודאי, ניתן להחזיר או להחליף מוצרים תוך 14 יום מתאריך הרכישה בכפוף להצגת חשבונית.
גג לחיות שומרת לעצמה את הזכות לגבות את עלות המשלוח בעת ההחלפה שלא נובעת כתוצאה מפגם במוצר.
- האם ניתן להחליף מזון שאריזתו נפתחה?
ישנה אפשרות להחליף מזון גם כאשר אריזתו נפתחה. גג לחיות שומרת לעצמה את לזכות לחייב את הלקוח בגין המשלוח.
ייתכן והזיכוי יהיה באופן יחסי במידה ונעשה שימוש של למעלה מ 10% מהמזון.